All Categories

Home>News>exposition

Automechanica Exhibition in Shanghai

Time: 2020-08-27 Hits: 74

Duranti Dec.03-06th chì avemu unitu à a mostra Automechanica in Shanghai.

Automechanika Shanghai hè una piattaforma prufessiunale di vendita è marketing. I categurie di prudutti includenu:
Parts è cumpunenti: cumpunenti di l'automobile, u chassis, u corpu, l'elettronica è l'apparecchi elettrici, etc. L'internu è l'esterno di l'automobile, u putere di guida è i sistemi di cuntrollu elettronicu è cumpunenti.
Accessori è mudificazione, pezzi d'auto, equipamentu speciale, serviziu di mudificazione, sistema di prestazione è cuncepimentu migliuratu.
Riparazione è mantenimentu: equipaggiu di mantenimentu è riparazione di vitture, riparazione è pittura di attellu, custruzzione è gestione di stazioni di riparazione.
Stazioni di benzina è attrezzature per a stazione di benzina per a pulizia di e vitture, a pulizia è a manutenzione di e vitture.

Shanghai Auto Parts Fair hè a più grande fiera di l'auto, l'ispezione di mantenimentu è l'equipaggiu di diagnostichi di l'Asia. U scopu di l'esibizioni copre l'intera catena di l'industria automobilistica, riunendu i principali marchi mundiali è cumpagnie naziunali è straniere. A seconda più grande mostra di marca di pezzi d'auto in u mondu dopu à u Frankfurt Mother Show in Germania.
Grazie à u rapidu sviluppu di a fabricazione di l'automobile, i pezzi di l'automobile è i mercati dopu a vendita, è a parte crescente di vendite in linea, l'accessori di l'auto è a moto sò diventati una di e categurie dominanti in a piattaforma Alibaba.

À sta mostra, avemu dimustratu una varietà di nova suite di prudutti, cum'è pesi di bilanciu, valve valve è cusì. Avemu ricevutu ricunniscenza di i clienti è feedback à a mostra, chì ci hà fattu più cunfidenti in questa industria di pezzi d'auto in rapida crescita.

11



Categorie calde

nanuONLINE